Home

Voicemail uitschakelen Proximus Pay&Go

Simkaart België, SIM-PROXIMUS, Proximus

voicemail pay&go uitschakelen. 2 maanden geleden 1 december 2020. 28 reacties; 471 Bekeken C Connie Isebaert Rising @Connie Isebaert , nog eens proberen zou ik zeggen en anders, dan zal het door een Proximus medewerker moeten gebeuren. Bekijk origineel. Like Share Tweet Delen Delen Toon eerste bericht Verberg eerste. De voicemail van je gsm of het antwoordapparaat van je vaste lijn (PhoneMail) aan- of uitzetten, de beltijd verlengen als je gsm of vaste lijn te snel op voicemail springt of je voicemailberichtinstellingen aanpassen Proximus & You Het Proximus Labo 16 Jouw ideeënbus 77 Tips & tricks 39 De praatbarak 84 Archieven Archieven 2010-2017 19918 Archiven 2019-2020 Test V7 decoder 13 Start een topi

1. Turn the voicemail of your mobile or the answering machine of your landline (PhoneMail) on or off, extend the ring time when it switches to voicemail too quickly or change your voicemail message settings
  2. Proximus: Heb je een smartphone, dan kan je dat makkelijk aan- en uitschakelen via de MyProximus-app. Klanten met een abonnement of Pay&Go-kaart doen dat via de website van Proximus Base: Voer op je gsm, waar je normaal een telefoonnummer ingeeft, de volgende code in ##002#, klik dan op het groene telefoontj
  3. Voicemail uitschakelen. 3 jaar geleden 27 juli 2017. 11 reacties; 5072 Bekeken icon. Beste antwoord door Martin 27 juli 2017, 19:32. vraag het eens in een privébericht aan proximus of ze je hierbij kunnen verder helpen privébericht versturen Ik heb al het programma gevolgd en mijn voice mail staat gedeactiveerd en toch schakelt mijn.
  4. Codes om je Voicemail te deactiveren: Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer zou intoetsen. Daarna moet je op verzenden of op de groene knop van je gsm drukken. Proximus: ##61# of volg de instructies op de Proximus website. Base: (#)#002# of neem contact op met de Base klantendienst
  5. Alle inkomende oproepen vanuit het buitenland. Activeren of deactiveren: *351*0000# Controleer welk type blokkering geactiveerd is: #blokkeercode*0000# Wijzig het type blokkering: **03*330*oude code*nogmaals nieuwe code# Wilt u uw gsm configureren om uitsluitend naar voorgeprogrammeerde nummers te kunnen bellen

Voicemail van je gsm of vaste lijn Proximus

Voicemail verwijderen Proximus Foru

VoiceMail uitschakelen: 1. Neem de hoorn op en toets #61# 2. Leg de hoorn weer neer VoiceMail afluisteren. Om je berichten thuis te beluisteren, bel je 0842 333 vanaf je eigen telefoon. VoiceMail afluisteren Luister je VoiceMailberichten af via 0842-333 voor Tempo gebruikers. Met Proximus Pay-Go kan je wel de Voicemail uitschakelen, met Mobistar Tempo niet Als u Visual Voicemail niet kunt configureren, neemt u contact op met uw aanbieder om te controleren of uw abonnement de functie ondersteunt. Probeer deze stappen als u hulp nodig hebt. Controleer de Visual Voicemail na elke stap: Zorg ervoor dat u de nieuwste iOS-versie hebt.; Kijk of er een bundelupdate van de aanbieder beschikbaar is

Rinkeltijd aanpassen als uw gsm te snel op voicemail springt Als u een abonnement hebt, dan kiest u zelf hoelang uw gsm rinkelt alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar uw voicemail. U kunt de rinkeltijd aanpassen door de beltoon te verlengen, verkorten of uit te schakelen (als u een Pay&Go-kaart hebt, dan komt de beller altijd na 15 seconden op uw voicemail terecht) Bij mij lukt dat nog het nog steeds niet, ik heb al 5 maal contact opgenomen met het nummer 5000, mijn vraag herhaald en telkens zegt men mij dat mijn voicemail uitgeschakeld is. Bij de ene diende ik 10 min te wachten, bij de andere 4 uur. Telkens diende ik na die tijd mijn gsm uit te zetten en terug op te starten

Voicemail of your mobile or landline Proximus

1. Met Proximus Pay-Go kan je wel de Voicemail > uitschakelen, met Mobistar Tempo niet. </end quote> Blijkbaar kan je de voice mail zelfs afzetten? Ik heb vorige week de doorschakeling naar voicemail helemaal afgezet van mijn Proximus P&G. Dit kan je niet zelf doen door een code ofzo
  2. Dus ik zou dat onding liefst willen uitschakelen, maar weet niet hoe Neemt hij niet op, dan bel ik gewoon nog eens. Neemt hij dan niet op weet ik dat ik me ongerust moet maken. Maar als die Proximus Phonemail Basic aanslaat, dan kan je verkorten of uit te schakelen (als u een Pay&Go-kaart hebt, dan komt de beller altijd na 15 seconden.
  3. Beste Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub? ik moet dit niet hebben, ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden. ik heb een Go Plus abonnement. alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing. groetjes M.S
  4. Je hoort de voicemail als ik niet opneem. Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houd deze even ingedrukt. Toets #61# in. Hang weer op. Je voicemail is nu uitgeschakeld. Bel met je mobiele telefoon naar je vaste nummer om te testen of het gelukt is. Je hoort de voicemail als ik in.
  5. De voicemail van Freephone Business kan u helemaal op maat instellen. Voor elke situatie kan u een verschillende voicemail-begroeting instellen. Er komt een oproep binnen. De beller belt buiten de openingsuren of tijdens uw vakantie. De beller komt onmiddellijk op de voicemail terecht en hoort een voicemail-begroeting
  6. Tip voor Proximus mobile : Deactiveer PhoneMail basic. Zodra u uw telecomabonnement via Astel besteld hebt en die door uw nieuwe provider geactiveerd is, kunt u een cashback van Astel ontvangen

Hoe kan je via proximus met pay and go je voice mail uitstellen (langer laten bellen voor je voicemail activeert) of desnoods uitstellen aub. Dank voor je tijd en tip. Mijn gsm is een Nokia 3210 Mar Welkom bij Proximus Hartelijk dank dat uw keuze op een product van Proximus is gevallen. Ons product staat voor de hoogste kwaliteitseisen, gepaard aan een hoogwaardig design. Forum Voicemail Deze gebruiksaanwijzing begeleidt u tijdens het gebruik van uw voicemail- wordt de voicebox voor dit oproepnummer uitgeschakeld Blokkeer oproepen of sms'en naar premium betaalnummers, het buitenland of andere nummers op je gsm of vaste lijn. Of liever mobiele data op je gsm blokkeren? Volg onze stappen De voicemail kan enkel volledig uitgeschakeld worden door je provider. Je zal dus Dommel moeten contacteren. Tenzij je op je gsm toestel een soort antwoordapparaat functie zou hebben, maar daar heb ik alleszins nog nooit van gehoord.. kan je de voicemail bij proximus deactiveren met een code? Registreren via de proximuswebsite is geen optie. Kan je de tijd voor je voicemail geactiveerd wordt verlengen? vb. 1 minuut laten rinkelen en dan pas voicemail? Groeten, Voerel--Niet zagen en klagen, maar bidden en om sterkte vragen

Zo laat je je telefoon langer rinkelen Radio 2, de

Wil je geen gebruikmaken van Visual Voicemail, dan kun je het ook weer uitschakelen. 1. Bel met je mobiele telefoon met 12339 (gratis). 2. Er volgt een bandje waarin bevestigd wordt dat voicemail uitgeschakeld wordt. Dit gebeurt binnen enkele minuten Als je je telefoon niet opneemt, wordt de beller na een aantal seconden automatisch doorgeschakeld naar je voicemail. Via My T-Mobile kun je verschillende instellingen eenvoudig zelf wijzigen, zoals je voicemail aan- of uitzetten, de taal van je voicemailmenu wijzigen of Gemiste Oproep Sms aan- of uitzetten instellen voicemail Proximus/Belgacom. instellen voicemail Proximus/Belgacom discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Kan iemand mij uitleggen hoe ik op mijn iPhone 4 de tijd kan instellen vooraleer een inkomend telefoongesprek overgaat op de voicemail van (verdwijnt na registratie

Voicemail uitschakelen Proximus Foru

Visual Voicemail op de iPhone: hoe werkt dat? Deze tip legt uit hoe je Visual Voicemail gebruikt, bij welke providers Visual Voicemail werkt en meer Voicemail staat bij 'beschikbaar', maar dus niet bij 'actief'. Uitgeschakeld zoals we willen. Bellen we naar dat nummer, komen we na 4 tonen al op de voicemail. Android toestel, in de instellingen gaan kijken en daar staat inderdaad nog een doorschakeling naar de voicemail bij 'bezet', 'buiten bereik' of 'geen antwoord' Visual voicemail bestaat niet voor Proximus De knop voicemail in de telefoonmap, belt naar je voicemail,zodat je geen nummer meer moet intikken om je voicemails te beluisteren.(ook al handig) #

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is Nadat mijn Samsumg Dual Sim was gestolen, heb ik een GM 6 dual sim telefoon gekocht met hetzelfde KPN abonnement en dezelfde 2 nummers. Blijkbaar zijn daarbij ook de instellingen voor oproepen doorschakelen overgenomen. Het uitzetten/wijzigen van deze doorschakelingen lukt niet meer. Er komt een mel.. En hoe kan ik de voice mail terug activeren? Mijn vrouw wou tijdelijk, tijdens de vakantie, de voice mail uitschakelen (zodat niemand van haar werk berichten kon inspreken). Dat hebben we dus gedaan via deze methode. Maar nu willen we de gewone voice mail functionaliteit weer inschakelen Voicemail volledig uitschakelen Maak een nieuwe klacht aan. PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL , Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of de mailboxen werden op beide nummers van Pay and Go uitgezet zodat onze telefoons nu blijven rinkelen en niet uitschakelen na 20 seconden. Dank U wel ! Deel deze klacht: Twitter iPhone voicemail instellen. Open de Telefoon app. Ga naar Toetsen zodat een telefoonnummer ingevoerd kan worden. Typ de code *5005*86*xxxx# in, waar 'xxxx' het telefoonnummer van de voicemail van je provider is. Druk op Bel. Het nummer van de iPhone voicemail staat nu geprogrammeerd onder de voicemail knop

Laat je GSM langer rinkelen & schakel die Voicemail uit

Voice Mail bij Proximus Showing 1-8 of 8 messages. Voice Mail bij Proximus: Ronny De Group: 10/26/98 12:00 AM: de voice mail! Het was een andere niet genoemde instelling die ze nu >Door het uitschakelen van die callback kan je weer gewoon doorschakelkeuz Ik heb een iPhone 7 en mijn gesprekken gaan gelijk naar voicemail, terwijl in gewoon bereikbaar bent.... Heb van alles geprobeerd maar niks helpt, loop telkens met het zelfde probleem wat ik ook doet. Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarhei

Hoe zet ik mijn voicemail tijdelijk uit? bel met je mobiele telefoon 1233 ga naar het hoofdmenu en selecteer 2 voor 'Persoonlijke opties' selecteer 1 voor 'Begroeting wijzigen' selecteer 4 om een 'tijdelijke begroeting op te nemen' toets een 2 als je voicemail tijdelijk wilt uitschakelen. Je kunt ook nog een speciale boodschap inspreken Je voicemail: ideaal als je je telefoon niet opneemt, want dan kan de beller na een aantal seconden een berichtje inspreken. In MijnTele2 kun je verschillende voicemail-instellingen makkelijk zelf veranderen, zoals je voicemail aan- of uitzetten, de taal van je voicemailmenu wijzigen of Gemiste Oproep Sms aan- of uitzetten 2021 Telenet Group NV - Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen - BTW BE 0462 925 669 - RPR Antwerpen afd. Mechele Kan ik de Scarlet Mobile voicemail uitschakelen? Contacteer onze klantendienst om je voicemail uit te schakelen

Ik zou graag mijn voicemail van Telenet op een oude gewone gsm Nokia deactiveren. Dus deze niet meer laten horen of gebruiken. Heb me al rot gezocht op G**gle, helaas niks bruikbaar gevonden Hoe kun je je voicemail instellen en raadplegen? Om je voicemail te beluisteren, bel je naar 1933 met je Mobile Vikings simkaart. Check onze YouTube playlist voor handige how-to filmpjes rond je voicemail. Ik wil mijn telefoon langer/korter laten rinkele BERICHTENDIENST MOBIELE TELEFONIE Hoofdmenu Begroeting instellen Mailbox instellingen beheren Tips en handige weetjes 1 Berichten beluisteren 2 4 9 1 Bericht.

Oproepen beheren Proximus

Voicemail Configureer je Voicemail door met je gsm naar 5555 te bellen en gewoon de instructies te volgen. De Voicemail wordt automatisch geactiveerd. Beluister de berichten op je Voicemail door met je Orange-nummer naar 5555 te bellen (gratis in België en de EU). Vorm 0495 95 55 50 met een andere gsm (lokaal tarief). In het buitenland bel je +32 495 95 55 50 Selecteer de groene knop uitschakelen doorschakelen van oproepen. Wilt u meer informatie? Probleemoplossing oproepen doorsturen. machine vertaling . BELANGRIJK: Dit artikel is vertaald door software voor machine vertaling (automatische vertaling) en niet door een menselijke vertaler Hoe stel ik een persoonlijke voicemail begroeting in bij Scarlet Mobile? Om de standaardboodschap te vervangen door een persoonlijke begroeting, ga je als volgt te werk: Bel met je gsm toestel naar het nummer 1991. Kies optie 4: 'Om de configuratie van uw mailbox te wijzigen, druk 4'. Kies optie 2: 'Om uw begroeting te wijzigen, druk 2' Voicemail instellen op een iPhone. Heb je een splinternieuwe iPhone? Dan is het eerste wat je wil doen, het instellen van je voicemail. Hiermee kunnen mensen berichten achterlaten en kun je de saaie standaard begroeting wijzigen in iets..

Beltoon verlengen of voicemail uitschakelen - Kanl

Voicemail. U kunt natuurlijk ook uw voicemail uitschakelen. Inkomende oproepen hebben dan geen enkele limiet meer. Bij Proximus bijvoorbeeld logt u daarvoor in op 'e-Services' en vinkt u het vakje 'Deactiveer uw voicemail' aan. Volgens de operator gebeurt de gevraagde wijziging volledig gratis en wordt ze binnen de 2 uur doorgevoerd Zoals ik al zei ik krijg geen bericht (of SMS zoals het bij Proximus aangegeven staat) dat er een nieuwe voicemail is binnengekomen. Deze dienst is nochtans altijd actief zoals ze zelf ook zeggen. En zoals ik ook zei werkt dit wel als ik mijn sim kaartje in een oudere GSM steek. Dan krijg ik wel een bericht als er een voicemail is binnengekomen Voicemail volledig uitschakelen Maak een nieuwe klacht aan. PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL , Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of de mailboxen werden op beide nummers van Pay and Go uitgezet zodat onze telefoons nu blijven rinkelen en niet uitschakelen na 20 seconden. Dank U wel ! Deel deze klacht: Twitter Hoe voicemail uitschakelen? Hoe voicemail uitschakelen? Wij zochten het voor je uit: Base Stap 1. Typ #002# en wacht vervolgens 5 minuten. Stap 2. Je voicemail is nu uitgeschakeld. Indien dit niet werkt kan je het laten uitschakelen via de klantendienst van Base. Proximus Stap 1. Surf naar MyProximus Stap 2. Hier kan u de voicemail in- en [

Antwoordapparaten: naast voicemail zijn ze er nog steeds Voicemail heeft in veel gevallen een antwoordapparaat overbodig gemaakt maar zowel voor particulieren als in de zakenwereld zijn ze er anno 2018 nog steeds Home Forumoverzicht Proximus (Belgacom) Mobiel internet uitschakelen op Pay & Go (op SIM kaart niveau) 4 berichten • Pagina 1 van 1. TomG Elite Poster Berichten: 2167 Lid geworden op: 06 Jun 2005 Locatie: Zwevegem Bedankt: 85 keer Uitgedeelde bedankjes: 308 keer. Mobiel internet uitschakelen op Pay & Go (op SIM kaart niveau) Bericht door TomG.

Handset in-/uitschakelen (in de slaapmodus) ¥ lang indrukken 6 Navigatietoets Door menu's en invoervelden bladeren Contacten openen ¥ onderaan indrukken Gespreksvolume instellen ¥ bovenaan indrukken 7 Toets 1 Berichten op antwoord-apparaat (alleen A170A/ A270A)/voicemail beluisteren ¥ lang indrukken 8 Toets 0/R-toets Ruggespraak (flash. Bekijk en download hier de handleiding van Philips D455 Draadloze DECT telefoons (pagina 1 van 50) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email indien iemand mij belt op de Siemens AL14H krijgt men altijd mijn voice-mail. Hoe kan ik dit uitschakelen Gesteld op 7-1-2020 om 16:28. Reageer op deze vraag Misbruik melden; Mijn telefoon is steeds een uurtje achter. Iedere 2 dagen bijstellen. Hoe voorkom ik dit. Gesteld op 9-10-2019 om 13:54. Reageer op deze vraag Misbruik melde

Contact me Heb je iemand al een aantal keer proberen te bereiken maar neemt hij/zij niet op? Met 'Contact me' word je via sms verwittigd, wanneer de persoon opnieuw beschikbaar is. Zo hoef je niet langer verschillende keren onnodig te bellen. Deze dienst wordt standaard op je voicemail geactiveerd. Om dit te deactiveren, bel naar 5555 en volg de instructies Herlaad uw Proximus Pay and Go kaart en neem deel aan ons online Play and Gold spel. Bij elke online herlaadbeurt van uw Proximus Pay&Go kaart ontvangt u een Play&Gold code. Speel mee op www.playandgold.be en win geschenken: filmtickets, Cadeaubox, gsm, Fnac waardebon, korting bij Zalando Beste Dhr. J. Scheltema, Dat klopt inderdaad. Nadat je *21* hebt ingetoetst, kun je het telefoonnummer intoetsen en afsluiten met een #. Je kunt dit uitschakelen door te bellen naar #21#. Dit geldt alleen bij de internetprovider KPN. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag

Pay&Go - Voice mail uitschakelen? - narkiv

Om naar uw voicemailberichten te luisteren, bel het nummer 1230. (gratis). Van op een andere telefoon, typ het nummer 0475 15 1230. Zodra u uw telecomabonnement via Astel besteld hebt en die door uw nieuwe provider geactiveerd is, kunt u een cashback van Astel ontvangen. Dit is een TERUGBETALING die. Om uw voicemail te annuleren belt u gratis met 12339. Een ogenblik later krijgt u de melding dat uw voicemail is uitgeschakeld. Wilt u uw voicemail weer aanzetten, bel dan 12331. Hollandsnieuwe Bij Hollandsnieuwe staat de voicemail na aanschaf standaard aan. U kunt uw voicemail uitschakelen door op de website van Hollansdnieuwe in te loggen op. Tip voor Proximus mobile : Voicemail installeren. Tip voor Proximus mobile : Voicemail installeren. 60 gebruikers online - Laatste update op 24/12 12:18 Onafhankelijke telecomvergelijker Al 20 jaar de referentie in België om te vergelijken en uw nieuwe operator te kiezen. 2 PROMO'S De promo van de.

Ik heb al meerdere malen uitgeschakeld, en al meerdere malen komt deze doodleuk terug actief. Al verscheidene malen op klantendienst gemeld en uitgezet, en wederom komt deze actief. De mensen die mij kennen hebben intussen van mij al de melding gekregen dat ik die voicemails niet beluister vermits dit geld kost, en als ze mij echt nodig hebben kunnen ze mij via m'n mobiel nummer bereiken @johan3 dit is een openbaar Forum iedereen op het internet kan dit zien. Best post je hier geen persoonlijke gegevens zoals je GSM nummer. Wat bedoel je met antwoordapparaat uitschakelen? Je kan je voicemail instellingen wijzigen door naar het nummer 5555 te bellen uitschakelen! Bijvoorbeeld: de code ##62# invoeren (=uitschakelen van de doorschakeling bij onbereikbaar), en daarna checken met *#62# levert op dat de doorschakeling naar de voicemail nog steeds aktief is! De klantendienst weet het blijkbaar ook niet goed... PS. Op een Proximus GSM werkt dit WEL perfect... Iemand enig idee het getrouwheidsprogramma van Pay&Go. Proximus Home Optimizer. Proximus. Kies zelf wanneer je het werk uitschakelt! Enterprise Switch. Proximus. Vast lijn word mobile: met een nummer, bereikbaar op kantoor of buiten kantoor. EnCo AR Viewer. Proximus. Visualiseer uw ivd-gegevens in augmented reality Heb jij je huis ook stevig geïsoleerd en moet je daarom altijd op zoek naar dat ene plekje waar je net gsm-ontvangst hebt? Daar hebben wij bij Orange wifi-oplossingen voor: VoWiFi (Voice over Wifi), Mesh WiFi en Femtocell (of Mobiele Coverage Extender). Je wifi-netwerk (VoWiFi) Je profiteert automatisch en zonder extra kosten van bellen via wifi als je een compatibel

Pay&Go voicemail uitschakelen - Userbas

1. Bekijk en download hier de handleiding van Belgacom Twist 304 Draadloze DECT telefoons (pagina 1 van 20) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email
  2. Re: Proximus - Langer laten bellen - Voicemail Bericht door speedybritt » 12 Okt 2010, 14:57 ik weet niet of dit nu nog mogelijk is maar vroeger kon je dit laten aanpassen door een telefoontje naar de klantendienst
  3. Vaste telefoon doorschakelen naar voicemail of een ander nummer? Hier ontdekt u de verschillende mogelijkheden om uw telefoonnummer door te schakelen
  4. Bezoek de Proximus-website voor meer informatie over gsm-abonnementen, Pay&Go-herlaadkaarten, gsm's, netbooks, internet op gsm of laptop, online sms'en, enz. - Visitez le site Proximus pour toute info sur les abonnements mobiles, les cartes rechargeables Pay&Go, les GSM, les netbooks, internet sur GSM ou ordinateur portable, envoyer des SMS en ligne, etc. - Visit the Proximus website for more.
  5. Je kan via Proximus bij een Pay&Go wel de voice mail functie laten uitschakelen. Terug naar boven; Armani. Armani. 15.761 berichten OFFLINE #4 Geplaatst 23 februari 2017 - 17:04 George&Charly, op 23 februari 2017 - 06:39, zei: Ja stom he ! Je kan via Proximus bij een Pay&Go wel de voice mail functie laten uitschakelen. zou niet weten waarom je.
  6. Tijd voicemail instellen (5-30 sec.)? **61*5550**aantal seconden# Oproepdoorschakeling Je kan ervoor zorgen dat bellers automatisch doorverbonden worden met een ander nummer. Bv. wanneer je geen bereik hebt of de batterij van je toestel leeg is. Hoe je dat.
  7. De voicemail kunt u uitschakelen door vanaf uw mobiele telefoon te bellen naar 1200 (klantenservice). Wilt u uw voicemail weer aanzetten, bel dan wederom naar 1200. Belt u vanaf een ander toestel, gebruik dan het nummer 0628500777 voor prepaid gebruikers en 0628501255 voor abonnees

Ik word elke dag om middernacht opgebeld door de voicemail. Ik slaag er niet in deze functie uit te schakelen, ook niet via het instelmenu van de voicemail. Wat is de oplossing? Gesteld op 23-11-2020 om 15:57. Reageer op deze vraag Misbruik melden; in handleiding staat er niets vermeld voor voor volledig uitschakelen wekker Gesteld op 7-11-2020. Proximus is a telecommunications company operating in the Belgian and international markets. We are the leading national provider of telephony, internet, television and network-based ICT services

Vragen over Pay&Go Proximus

Hallo Wat me nuttig zou lijken is dat bij een vaste telefoon men indien na x seconden niet opgenomen wordt er automatisch doorgeschakeld wordt naar gsm nummer in plaats van onmiddelijke doorschakelen naar gsm (het kan wel dat er bij niet opnemen er doorgeschakeld wordt naar voicemail) de nodige inf.. Een grote dankjewel aan De Inspecteur op Radio 2 die ons onlangs leerde hoe je je gsm langer laat rinkelen! Van 5 naar 30 Je kent het wel: je gsm gaat over, maar voor je 'm vindt, - je handtas lijkt wel een bodemloze put - ben je weeral eens te laat. Een gsm rinkelt standaard [ Uitschakelen van de voicemail regel je voor vertrek. Instructies hierover staan in de handleiding van je mobieltje. Via de helpdesk kun je dit ook regelen, maar als je dit vanaf het buitenland doet betaal je voor dit contact weer hoge gesprekskosten. Bel naar de proximus helpdesk en vraag het eens hé Belgische klanten: Gebruik een Proximus Pay & Go herlaad kaart. Let op: Er mag geen pincode vraag meer op de simkaart aanwezig zijn, ook geen 0000. Controleer ook de bel en internet functie van de simkaart. BELIO© TOUCH werkt op het GSM netwerk van uw gekozen provider. De GPS positie wordt doorgestuurd via het beschikbare 2G netwerk

Deze test heb ik gedaan met de gsm van mijn vriendin (proximus), en vaste lijn (telenet). Telkens krijg ik voicemail. Daarom ben ik beginnen testen: - Heb een base sim in iphone gestopt en gebeld naar dit nr -> perfect bereikbaar - Heb mijn huidige proximus sim gestopt in oud toestel -> perfect bereikbaar Bekijk en download hier de handleiding van Belgacom Twist 304 Draadloze DECT telefoons (pagina 2 van 20) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email Nooit onbereikbaar. Schakel je vaste telefoon door naar een ander toestel. Je telefoon doorschakelen is gratis: je betaalt alleen normale gesprekskosten

Hoe zet ik mijn voicemail uit? - Radar - het

Wilt u voic uitschakelen in het buitenland, dan kan dat meestal op de hierboven vermelde manier. Mocht dat niet lukken, bel dan +31 (0) en volg de instructies. Wilt u controleren of uw voic uitstaat, bel dan uw eigen nummer. Wordt er niet naar Vodafone Voic doorgeschakeld, dan weet u dat uw voic is uitgeschakeld. Goed om te weten: wanneer iemand je belt en je niet opneemt, komt hij terecht op je voicemail. Dat is voor jou gratis, ook als je op dat moment in het buitenland bent. Let op: via je voicemail doorschakelen naar bv. het nummer van je correspondent, is niet gratis Hoe verleng ik de beltoon van mijn Scarlet Mobile voicemail? Je kan de beltoon verlengen alvorens je correspondent doorgeschakeld wordt naar de voicemail door een code in te geven op je gsm toestel. Toets hiervoor **61*+32475181851**(reactie tijd)# in op je gsm toestel en druk op de verzend-toets (groen telefoontje)

5 Ways We&#39;re Innovating | Giant Eagle

Hoe voicemail uitschakelen? - Hoe Moet He

1. belgacom, een voicemail dus. Je kan het enkel uitschakelen op je eigen lijn. Ik heb mijn voicemail al jaren uitgeschakeld op mijn gsm (proximus)... en mensen laten dus NIET bellen als ik niet snel genoeg opneem.... ik moet ze dan altijd terugbellen en zeggen dat ze in'
  2. BIZZ SWITCH: 2 nummers, 1 smartphone. Schakel je werk uit, wanneer jij dat wil! BIZZ MOBILE SWITCH Wil u als zelfstandige of vrij beroep beter uw inkomende gesprekken beheren? En daarbovenop ook beter uw werk- en privéleven kunnen scheiden? Bizz Mobile Swich is de oplossing: u krijgt 2 mobiele nummers op éénzelfde smartphone (slechts 1 SIMkaart)
  3. Visual Voicemail pas in 2009. Visual Voicemail pas in 2009 discussie in Mobistar forum; ( verdwijnt na registratie ) Bwa, die link is voor contacten gericht aan Corporate.Dus niet voor business klanten hoor, maar gewoon aan het bedrijf mobistar. Maakt niet veel uit.
  4. Voicemail van GSM uitschakelen - wimsallerlei
  5. Voicemail uitzetten [gsm] - Rada
Pay Pay Go Green 1O2 Pay & Go TV ad - YouTubeProximus lance Pay&Go InternationalGoogle Pay Go India Celebrate Diwali Event Quiz AnswersPay&Go bill payment Kiosk machine | ShokBellen, surfen en sms’en met prepaidkaart Pay&Go+ | ProximusCara Mudah Upgrade ke GoPay Plus | GoPay
  • Squash racket kopen.
  • Free online courses with certificate of completion.
  • Wat geef je als ouders aan het bruidspaar.
  • Herfstdecoratie maken Pinterest.
  • Bouwradio Aldi.
  • Afbeelding 18 jaar Man.
  • Zelf Potdeksel schutting maken.
  • Starbucks teken.
  • Dichte schuurdeur.
  • Free DWG.
  • Ragdoll Cattery.
  • Spoorloos Katja.
  • Ouderenmishandeling definitie.
  • Vw buggy opknapper.
  • Labiacorrectie hechting los.
  • Werkervaring of werkervaring.
  • Funda Barneveld Verkocht.
  • Lash Lift Wageningen.
  • Abstract schilderen met olieverf.
  • LHC Utrecht.
  • Rubber hamer Karwei.
  • Lepelplant groot.
  • IPad 2017 inch.
  • Calvin Klein company History.
  • Cresol Eerste Wereldoorlog.
  • Geus van Gent.
  • Endeavour Zenana music.
  • Mega Venusaur raid.
  • Wereldkampioen dammen Nederlander.
  • Auto Keijzers exclusief.
  • Morgan kleding wehkamp.
  • Ongeluk Roosendaal A58.
  • F1 calendar 2019.
  • Harry Potter team.
  • Monddouche Blokker.
  • Poly L lactic acid.
  • Eten voor de kleintjes ebook.
  • Vacatures in modewereld.
  • Autobekleding reinigen Groningen.
  • National Geographic stem.
  • Veel voorkomende problemen BMW 1 serie F20.